CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 11, 2009

taliban's new comer~

kondisi :
ponek aku haa!!


alasan :
1) ri jumaat ritu kak nisa nikah.. so petang 2 ag dh cek in hotel farismail = 'faridah = ismail'.. hiks!! mlm 2 sume orang pn g umah pak itam scre beramai ramai tuk menyambut orang baru dlm group TALIBAN.. hee~ yg bijak nye!! boley la plak name ayah suami kk nisa 2 pn 'talib'.. hahah!! agak d restui d situ ye.. hehehe.. mlm 2 mmg b'gmba dgn x hengat diri nye kami sume sebagai cucu2 taliban.. pergh!! kecoh?? semesti nye weyh!! poning gak r abg camera 2 nk melayan gmba kitorang je.. tp kn.. psstt!! slmat la abg sorang 2 chomey lebey cket.. 2 r makin t'gilan2 je s'sorang cucu2 taliban neh tunjok bakat super model memasing.. padahal.. dorang x tau abg 2 dh naek malas je nk amek gmba korang tau!! hahha!! ade kitorang kesah?? tidaksssSSss~ =p
malam 2 jugak wat sesi foto ngn ahli2 taliban.. kekecohan tahap makimum wokeh!! naek pokak dh tlinge neh nk menadah sore2 cam halilintar kilat kuar dari mulot sume2.. slamat r tlinge aku neh pn dh lali dgn 2 sume.. cewah~ hehhee..
kesimpulan nye, aktiviti malam neh .. gamba.. gmba.. gmba.. gmba.. sekian! =))

2) sabtu smalam lak kk nisa sanding.. penat?? sgt! haha!! sbb aku kne bagi b'barang sume 2 kat tetamu2.. rini aktiviti b'gmba kami d kurang kn cket.. sebab sume orang pn bz je kn.. so cm x de mase la nk mengejar abg camera 2 *die pn lari tgk kitorang agk nye.. haha!!*.. sakit tumit aku rini.. berdiri je keje.. aku resigned lby kurang kul 3 lebey cmtu.. x larat dh weyh!! dh r nek hangen gk aku nk melayan prangai2 orang yg jakun abes ngn goodies 2 sume.. nyamah haku!!
ok 2 laen cte r.. patu sume gerak g hotel farismail nk cek out lak.. tp dpt mkn dinner dulu r.. abes je balik umah n kt umah baru la aku nk t'hegeh2 siap kn keje.. wihihihihi~ baru ingat dunie la kire nye.. haha!! normal r 2 kn~ abes je wat kje, pengsan!! maseh.. =p

3) ari ni, pegi m'anta kk nisa ke umah lelaki pulak.. slamat r dokek.. kajang je! tyme kat umah lelaki 2 pn seperti biase taliban wat hal sesuke ati mereka je!! kecoh sudah psti kn.. pastu bly plak men pas2 makanan kt meje pengantin.. nicee sunggoh r kn~ heee.. pastu g x tahan nye.. muzik iringan x tahan abes~ karoke, tp cam m'bace je.. adush! gelak2 r memasing.. aktiviti kemincak bile pak chu cabar angah g bagi bunge kat penyanyi 2.. dapar 50 hengget weyh!! gle bhgie.. angah yg b'mate duitan neh pe ag.. pantas je g bagi bunge 2 kat pak cik yg nyanyi sambil2 dok ats moto 2.. sntai abes~ *bajet wt video klip r 2* hahha!!


akibat:
keje aku x siap weyh!! tuluunnnnn!! mampuih aku!


perasaan kini :
rase nk kawen.. boleyyy?? wahaha!! mati kene keja penyapu ngn mak haku.. wihiiiih~ tp kalo tul boleyy?? lallalala~ *sudah wahai aja!!*




p/s: mau balik upm dh mlm neh.. malas!! hee.. tetiap minggu pn aku mlas je memanjang.. wakakaka~





0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment