CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 14, 2009

ohohoho!! tag lagi~

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

pe bnde haa?? aku pn x tau seno nye.. pelek2 je soklan.. tp kalo bnde yg x ly berenggang ngn aku stakat neh smsti nye la hp.. yg len bly la kalo x de pn..
haa!! tau dh.. bnde plg pntin >> hp + baju + suar.. kalo x cne nk idop oii~

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

bnde ag.. haa!! purse kat kedai kk ni 2.. huuu~ 2 la kottt~
*cth gmba de kt post sblm neh ye.. sile2 rujuk kmbli..*

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

haha! suke2 soklan neh.. kalo nk yg bse2 je kat umah aku dok skang r.. wt k umah ag besh! bru terase woo.. tp kalo nk mebeles nye tempat kt taman.. ala2 garden wedding tau.. kalo kt hotel cm formal sgt r.. kurennggg ske~~

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

last dner ri2 r.. ngan k'kawan haku.. kt hailam kopitiam.. syok2!!
*sile rujuk post sblm neh jgk ye~*

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

last buku yg haku beli ri2 r.. kt psr mlm.. debat islm-kristian.. wah2!! ske aku bace debat2 neh.. tp ri2 g klcc aku beli komik!! uhuu!! ske2~

8. Apakah nama penuh kamu? EJA TERBALIK

pe kess nk t'alik lak neh?? elok2 dh cikgu aku ajr tulis x yah t'tunggang t'balik.. jp aku try.. 'RAJAH ITIS'.. wahaaaa!! gle b'pelajaran weyh name haku.. cm dlam soklan pekse lak aku bace rajah2 neh.. hakhak!!

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?

senang ngn de2 kot sbb tempat aku bgantung duet.. haha! tp kalo ikot yg slalu je aku b'cte bnde2 yg rse nye x prlu d cte pn kt ayah laa.. haha!! slamat la ayah haku dengor je... kalo x mau aku ngamok die x nk dgr aku lepas geram dan sebagai nye.. hikhik.. sesi kutok mengutok lecturer dan kawan pn aku btau ayah aku.. haha!! toche ye kpd telinge en. musa~ =p
tp pengukuhan gk r nk ckp ok jgk ngn mak! slalu b'gosip~ huhuhuu..

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??

laki haku!! hahha.. waawaawaa.. gatai sunggoh la hmbe.. tp tul woo.. bace je soklan trus t'pk jwpn neh.. haha! sbb x tau lagi kn 2 la tingin sgt aku nk jmpe laki b'tuah mane yg dpt aku 2 nnt.. kukuikui~ ahaks!

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

8 je ke?? lby x ly?? hee.. kacang goreng r.. haha!!

- wani -
- zati -
- kamal -
- dea aka fasheeha -
- ika -
- ikhwan -
- paik -
- mawar -
- pina -
- rayyan -
- asimon -

halamaks!! lby sudeyyhhh~~ x tau nk kuor kn spe dlm senarai.. =)

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?

ohoo.. yess!! kat kolej je r tp.. kat umah mak bsuh kn r gn mesin.. hee~
kalo kat matrik dlu mmg rajn gle la haku nk m'bsh.. dh kt u neh mkn pemalas la plak terase diri.. hek!

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?

tempat paling aku nk g skang neh, aku nk g memane pulau.. nk b'holiday.. hee~ tp aku x nk la g pulau yg pegi pn nek kete je cm PD ke melake ke.. x nk.. aku nk yang bebetul 'P.U.L.A.U'.. mkne nye nk g sane pn kne nek ferry ke.. speed boat ke.. haa bru r syokk!! pstu dudok nmpk laut je.. gle besh!!! waawaawaa.. laut~pantai~laut~pantai~

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

ceyh!! perlu ke???

- kakak aku yang pes bername mastura anak buaye -
- kje kt TNB, 'tempat nak beranak'.. haha! bidan rupe nye.. kuikui~ -
- suke novel gk cm aku tp skang die dh pemalas beli n bace dh.. asek kje je.. ceyh~ -
- bly jadi perot boye anytme je.. x d jgke.. t tetibe je nk mkn neh la 2 laa.. haa.. layan~ asl bagi aku mkn cket gk.. haha! -
- de mslh mental.. hoish2!! neh aku agk wiso neh.. -

15. 8 perkara yang amat saya gilai?

- bace novel @ komik -
- makan coklat.. gle syhaduu.. sedap wooaa~ -
- j'jln ngn kwn2 + tgk muvi.. wpon agk mls nk kuar pd mule nye.. -
- gle ske dgr lagu pastu nyanyi2 syok sndr.. melalak2 dlm toilet.. layan~ -
- suke tdo.. sgt besh.. siyes x tpu.. -

woii!! bru 5.. pe ag aku nk ngarot neh?? x tau dh r! d edit later *kalo rjn.. haha!*

16. Pelukan atau ciuman?

spe nk pelok spe nk cium neh?? adush!! de2 bly?? haha!! gatai~

17. 8 perkataan yang sering diucapkan? (kalau marah kat sapa2 ahh)

adoii.. penat r soklan.. nk 8 plak 2.. gle x de ideaa.. ishk!

- sengal! -
- hey bongok! -
- cam taik tul! -
- ahh!! shooting ayam tul~ -
- bla r ko! -
- bongek tul -
- daa!! wuteva! -
- ok fine! skati ko!!! -

18. 8 buah buku yang paling baru dibaca

adush! sengal r.. 8 ag.. cesSs!!!

- komik pelayan rahsia -
- komik mini love -
- komik euforia cinta kita -
- novel tunas -
- novel 5 thn 5 bulan -
- novel hanya die tahu -
- novel luve -
- novel pe tah tajuk die.. lupe! -

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??

- aku mahu, SO7 -
- yang t'lewatkn, SO7 -
- love story, taylor swift -
- terlanjur cinta, rossa -
- lucky, json mraz -
- yang sebenarnya, yuna -
- stay, estrella -
- pape je yg kuar kt radio 2 *mls nk pk da* -

20. Mari men 'TAG' 8 orang lain

haish! tema no 8 ke.. citt!!
weyh mn aku tau spe ag slaen mastura ank buaye neh.. meh aku men tpu2.. jom!

- along -
- wani -
- z -
- kamal -
- dea -
- paik -
- asimon -
- angah.. wahaha! tetibe -

wahaa!! slmt dh~ skian.. =p

0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment