CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 6, 2009

daku d tagged!! uhuu~~

timekaseh le d ats usehe kakak aku yg nk at least 1 post aku d publish....

so aku pn dgn b'murh ati nye m'jawb soklan2 berikut.. taraaaa!!


1. anda rasa anda hot?

Yee!! sudh semstinye la kn.. kalo la x rse sndiri, spe ag nk rse kn tuk aku..
haha!! [ mcm la ayt desperate housewives je aku dgr] heeee..
tp mmg scre teknikalnye 'yes! im hot!'.. ini adlh kerane.. kini aku berade d malaysia..
arap maklom yeee..... ting! tong!


2. upload gambar kegemaran anda



3. kenapa anda suka gambar ini?

ya ampun!! sebab gmba neh sgt la cntik.. kn..kn.. kn..
pes sebb sgt suke pantai n seken sebb sunset sgt la lawaaaa..... suke sgt tengok..
last tengok time oliday ngn fmly kat melake.. santek bangeettt la tyme 2..
dgn batu batan laa.. wah2!! bly tgkap syahdu beb.. ps2 aku pn kuorkn r statement kt kakak aku
haha!!
4. bila kali terakhir anda makan pizza?
halamak!! perlu ke d ingat sme neh.. x perlu kottt rse nye..
adeehhh~ tp tetb la plak meleleh sgle air yg ade d jasad ku ini bule dgr p'kataan pizza neh.. gulp!
dah2!! siyes x igt.. *p'bicaraan d tunde! dim! dum!*

5. lagu terakhir yang anda dengar?

adehaiii~~ ponek la nk m'jwb soklan2 cepumas sebegini..
pe relevan nye soklan sebegni.. aku nk jwb pn srbe slh d wtnye.. kalo lagu yg last aku dgr mmg x igt r..
tp kalo yg last nyanyi aku ly igt sbb bru td aku melalak kt dapo.. x tau tjuk nye tp lby kurg c'gni la bnyi nye>>

"sia sia sudh.. kita jalin cinta.. bila berdua slalu berbeda~~~~"
6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?

pada ketika dan saat ini, saye sedang m'dengar lagu d utube sambil2 tangan berjalan menekan keypad phone d samping memikirkan jwpn tuk soklan2 yg d beri kan oleh ini tag..
plus! mulot menyanyi2 dgn riang nye!! lalalala~~
=p


7. selain nama anda sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?

hmmmm... msT la nme aku jgk.. penat2 la nenek aku bg nme tersebut.. tp bl dh d shortcut kn memcm ade.. normal nye owg pgl aku 'aja' je tp kalo agk2 dh beramah mesre 2 mst la otometik dowg pnggl 'jar'.. adik2 aku plak pggl 'alang'.. x kesah la asl nme aku kn..
tp de gk beberape owg yg pnggl aku 'jaja'.. aku trme jgk la kn.. tp kn yg aku pelek nye, bl aku msk je upm memcm nm la yg aku dpt tau.. cth nye 'jajang', 'pija', 'jang'.. haa 2 x pe ag tau, at least de gk urop 'ja' yg menande kn 2 haku..
yg plg aku x phm, kt matrik dlu de sowg neh pggl aku 'zupah'.. pe kes?? dgn alsn mke aku sm dgn mke kwn die nm zupah.. waduh!! trme~~
haaa!!! kwn2!! dh igt ag 1 nm pelek aku dpt.. kwn aku tyme skola dlu nm die pgl aku 'jajabeng'..
dgn alsn pulak de watak dlm star wars.. adehaii..!! boley d wat kamus koleksi nm2 aku neh..
ok skang mmg tenyate sgt aku baek sbb sntiase menerime owg pggl pe pn.. sekian~~


8. mangsa tag seterusnya?

dushum!! perli nmpk soklan neh.. kang de plak msk paper de soklan kne dere.. huh!
msT la kt 'mast101' je yg aku tau pn, tp d sbb kn jgk die dh wt...... so, neh d kre soklan bonus!! yiiippiiiii!!!!

adeh.. tp meliht kn soklan yg strsnye memerlukn aku jwb soklan neh dgn seriyus, neh la senarai temberangnye :

1- haku
2- along aka mast101
3- wani aka papdin
4- z aka temlang
5- mal aka masteroogway
6- fasheeha aka dealova


9. siapa no 1 kepada anda?

siti hajar bt musa!! hahaha... ye daku... diri sndri r.. lalalala~~ =)


10. bagaimana pulak no 4?

kawan baik daku!! rakan daku sejak drjh 4 ag.. smpi skang kami RAKAN!! memcm transformasi dh aku tgk kt die tp die ttp die.. kuikuikui~~
bly cte anythng kt dak neh.. muah2!!


11. kata seswatu tentang org no 5.

en. kamal adlh pengiring tetp kami b'3.. hahah!! slalu kalo jln pn die je laki kalo kwn len x ikt r..
tp die x kesah!! yg pntg ktwg besh.. huhuhuh.. thnx mal!!


12. orang no 3?

my besh fren ever!! dh 13 taon ktg kwn.. since stndrd 2 ag.. ktwg byk sgt b'cte, nangis n gelk sesm.. leb her.. muah!!

13. siapakah org no 2?

kakak daku yg pertame dan d berikan nm mastura musa @ mastura ank buaya..
hahaha!! die laa org pntg yg menyebbkn wujud nye blog.. ats desakan org tue ini lah.. huhuh~~

14. bagi pesanan utk org no 6
kpde my dealova.. pulang cepat!! mish u~~~


fuuuhhhhhhhhhh!!!! akhrnye..
penat gk nk m'jwb soklan2 neh..
tp lyn kn je r..
kang selagi x t'publish tag neh mmg sntase b'ckp je r bontot along 2..
kuikuikui~~

ok c u 4 da next post [waceeeh.. ble la plak ntah..]
daa~~


0 ngomel-ngomelan!:

Post a Comment